Client: LowCarbFood.Ro
Produse low carb pentru persoane ce duc un stil de viață sănătos
Soluții oferite:
Cuprins
Introducere
LowCarbFood este un magazin online nișat care oferă alimente low carb, organice, fără zahăr și de înaltă calitate. Magazinul online a fost înființat în martie 2022.
Care a fost provocarea?
Misiunea noastră a fost să depășim pragul de rentabilitate, aducând o returnare a investiției. De asemenea s-a dorit mărirea ratei de conversie și creșterea credibilității brandului.
O altă provocare a fost oferta redusă de produse și prețul necompetitiv.
Care au fost constrângerile?
Fiind o afacere la început de drum, constrângerile au ținut în lipsa unui istoric de date al afacerii, lipsa informațiilor despre clienți, concurența acerbă și lipsa infrastructurii de comunicare a afacerii.
Ce soluții am oferit?
Strategie de marketing
Nu toate lucrurile bune încep întotdeauna frumos!
LowCarbFoodeste unul din proiectele speciale pe care agenția Vincit l-a preluat cu mare entuziasm.
Oportunitatea de care am avut parte a fost să construim o strategie unică de marketing pornind de la o poveste reală de familie care merita spusă tuturor.
Orice business are nevoie de o poveste dar de data asta, aveam ceva care avea să inspire și să ajute și pe alții.
Astfel, am construit comunicarea pornind de la povestea inspirațională de la care a început totul.
Social media marketing
Facebook & Instagram
Prezența constantă în social media cu conținut diversificat a consolidat statutul companiei de jucător important în piața locală.
Brandul Low Carb Food este percept astăzi ca un partener de încredere pentru persoanele cu nevoi speciale de alimentație dar și pentru cei care doresc să urmeze un regim mai sănătos și diferit de alimentație.
Creare conținut și SEO
Pentru a construi, a crește și a menține notorietatea brandului am avut folosit o abordare integrată.
Am asigurat o prezență constantă pe canalele de social media oferind conținut relevant și divers.
Astfel am atras vizitatori atât organic dar și prin campanii plătite.
La nivelul site-ului am creat descrieri intuitive și relevante produselor de pe site, din punct de vedere SEO, pentru a fi mai ușor găsite în căutările pe Google.
Am creat conținut video dar și fotografii creative și originale pe care le-am integrat în campanii pentru a scoate în evidență soluțiile pe care brandul le aduce în piață.
Prin secțiunea de blog am oferit informații utile și relevante pentru cumpărători.
Email marketing
O parte importantă din comunicarea de marketing a fost constituită din mesajele prin e-mail, prin care am reușit să oferim informații despre promoțiile și beneficiile produselor comercializate.
Prin acest canal am consolidat încrederea în brand și produse + am oferit și informații valoroase pentru cosumatori.
Rezultate și concluzii
Deoarece compania investește constant în creșterea calității serviciilor și acțiunilor de marketing, până în acest moment a reușit să se păstreze ca un actor important și credibil pe piața locală.
Social media marketing 2022
798
urmăritori noi
110.000+
de persoane au văzut postările/pagina de Instagram
337.000+
de persoane au văzut reclamele
309.000+
de persoane au văzut postările/pagina de Facebook
SEO 2022
177.000+
de persoane au văzut website-ul în afișări pe Google
1000+
de clicuri din Google organic în august-decembrie 2022


